Sinar Kasih

"Mencari-cari di mana munculnya Sinaran Kasih itu"

15 August 2012

Sirap+Tomyam

Assalamualaikum pembuka bicara di alam maya..

Hari nie dah 27 Ramadan tinggal beberapa hari lagi kita dah nak sambut raya..Macam mana persiapan,semuanya dah ready ke??Famili saya biasa la menunggu kakak sulong saya yang prepare kan semua untuk kami..Macam kebiasaan Along saya akan sponsor bahagian baju raya,kasut raya@selipar raya untuk saya,adik-adik dan juga mama..Saya ngan mama biasanya wat persediaan untuk biskut raya,ketupat dan tak lupa kekacang..Famili saya memang jenis yang suka makan kekacang pada hari raya..Yang tue mesti menu wajib..hehhe

Hari nie tak tau nak berbuka ngan ape,,mama suh beli jer,nak masak pun tak tau dah makan apa..Tapi saya ingat nak gi cari tomyam pastu balik goreng jer telur dadar makan pulak ngan nasi panas-panas..ermmm sedap jugak..Tiba-tiba teringat kat air sirap jer..Berbuka jap lagi mesti pekena air sirap nie...

Tengok air sirap kat atas tue sedap jer kan...heheh...sempat ke tak nak g beli tomyam nie..Macam dah lewat,,minta-minta la ada lagi tomyam kesukaan saya tue..Orang suruh pegi beli tomyam dia dok sibok update blog..apa nak jadi aya mea nie...cepat2 out,,kang tetiba tomyam dah habis,,keempunan la jawabnya...=)

0 ulasan:

Post a Comment