Sinar Kasih

"Mencari-cari di mana munculnya Sinaran Kasih itu"

17 August 2012

3 IN 1

Assalamualaikum..=)

Ada apa dengan 3 in 1???Ini bukan berkaitan mana-mana produk pun..Selalunya orang kata dalam 1 masa susah nak buat dua kerja,,tetapi saya cuba membuktikan yang diri saya mampu buat bukan sahaja 2 kerja tapi 3 kerja dalam satu masa...hehhehe..Percaya ker???hahahah...

Sila percaya yer...Saya pun sedang cuba mempercayai apa yang telah saya lakukan pagi tadi..Mula-mula macam tak percaya jugak yang saya mampu lakukanya..Inilah bila tiba-tiba buat kerja tanpa perancangan..Tiba-tiba jer terbuat,,lain yang dirancang lain yang dibuat..tapi best semua benda dapat settle dalam 1 masa jer...

Pagi tadi lepas sahur maa(singkatan untuk mama,,hihi) tanya bila nak gi ambik kuih raya,baju raya,outer baju raya dia..Kebetulan hari nie saya kena kerja lagi saya suruh maa pergi ngan adik laki saya jer..Maa setuju pada mulanya,,pastu tiba-tiba jer dia kata tak nak pergi ngan adik laki saya tue sebabnya adik saya tue jenis yang bawak motor laju..Biasa la orang tua dia takut la sikit,,Maa kata lebih baik pergi ngan saya..Saya masuk kerja kul 9.30pagi,,sempat kot rasanya nak buat semua tue..

Lepas siap-siap saya ngan maa memulakan perjalanan awal pagi kul 7.15pagi..Nasib baik awal-awal pagi jalan clear molekk..heheh..Kami teruskan perjalanan nun jauh di Kampung Tal 7,,nak ambik kuih raya yang kami tempah..Kami tak singgah lama kat sini sebab pasni nak kena gi ambik baju raya saya ngan along..Masa 2jam 30minit yang ada saya gunakan sebaik mungkin (pandai-pandai la bahagi masa kan)..

Dah settle yang tue saya ngan maa gi ambik baju raya pulak kat Bandar Pasir Mas..Masa tue baru nak kul 8pagi tapi dah nampak tanda-tanda nak jem,,nasib baik saya bawak motor boleh la selit-selit...Kat Stesen Kereta Api Pasir Mas punya la ramai orang,,tempat parking semua full..Adehh nasib baik ngan motor jer,selit jer kat tepi kereta orang...maa tolong jaga motor..heheh..Ok yang nie pun  dah settle...Tinggal satu lagi..

Tengok-tengok jam dah kul 9 pagi..ada 30minit lagi sebelum masuk kerja..Saya bawa maa pegi outer baju raya dia..Nasib la rumah tukang jahit dekat ngan umah kami,,dah settle yang nie saya hantar maa balik umah pastu terus pergi keja,,ngam-ngam sampai 9.30 pagi tapi terlebih 5 minit..Sory yer boss..heheh

Tak sangka betul saya buat benda nie semalam..Semalam gi shopping kat Wakaf Che Yeh,,balik tido 2 jam jer,,bagun sahur pastu buat semua benda-benda nie...Memang kenangan ngan mama la hari nie...Orang lain mesti ada yang lebih hebat daripada nie kan..Caya la semua...

Salam Aidilfitri untuk semua pembaca,,Maaf Zahir&Batin andai ada salah silap sepanjang penulisan saya nie..=)


0 ulasan:

Post a Comment