Sinar Kasih

"Mencari-cari di mana munculnya Sinaran Kasih itu"

22 February 2012

Kenapa dengan Aku

Assalamualaikum semua.. (*_*)

Buka blog jer rasa sedih,dah lama sangat x update..huhu..Nak kata sibuk tak la sangat,tapi saje jer buat-buat sibuk..hehehe...Tengok-tengok dah masuk tahun baru di bulan yang kedua minggu yang ke lapan,lama tue.. InsyaAllah pasni saya akan cuba untuk sentiasa datang ke rumah blog saya nie..

Di tahun baru nie saya masih lagi berada dikampung tercinta bersama keluarga tersayang.Saya harap tahun nie memberi lebih banyak rezeki untuk saya..Saya harap sangat dapat pekerjaan yang lebih baik dari sekarang,,insyaAllah...Jika ada rezeki mungkin saya akan keluar dari penjara kasih ini,biarpun sakit tapi saya relakan..Yer,,mana mungkin kita akan berjaya tanpa pengorbanan,,mana mungkin kita merasa manis tanpa pahit yang harus ditelan..Mana mungkin>>boleh jadi 'tak mustahil'....

Kadang-kadang saya terfikir mengapa begini bukan begitu??kenapa macam nie bukan macam tue??? Tapi kenapa saya harus persoalkan semua ini,,adakah ini takdir hidup saya??? Dan saya sedar saya hanya insan yang lemah,,tapi saya perlu kuat untuk hadapi semua ini..Dulu boleh kenapa sekarang tidak??? Banyak betul persoalan yang bermain di minda saya sekarang ini..Mulai sekarang saya tak perlu mengelak tapi cuba untuk menghadapinya...YEr hadapi dunia realiti nie...

Ishhh...ishhhh banyak nya keluhan,,itulah saya suka sangat mengeluh..apa nie?dah-dah tak payah nak mengeluh banyak sangat,,,hehehh..Nanti sambung lagi kat lain entry..=0)


0 ulasan:

Post a Comment