Sinar Kasih

"Mencari-cari di mana munculnya Sinaran Kasih itu"

24 February 2012

Aku dan MOtor Itu

Assalamualaikum dan salam sejahtera semuanya.. 

Pagi semalam sedikit malang bagi saya terpaksa mengerah keringat dan bermandi peluh,tapi ok lah sebab dah lama tak exercise badan..Pagi-pagi sebelum datang kerja saya selalu check minyak petrol motor,tapi hari nie entah macam mana saya silap check,nampak banyak kira-kira sempat la nak isi balik kerja nanti..Tapi ternyata mata saya silap.. 

Dengan penuh slow emotion sambil melayan perasaan pepagi buta saya pun mula la menunggang motosikal ke tempat kerja..Tiba-tiba dekat nak sampai zzzzzpppp.....zzzzzzzzzpppp....zzzzzzzpp..dumbbb...dumbbbb.. Maka terhenti dengan sendirinya motor itu...arghh tidakkk!!!!! Kalu yer pun tunggu la sampai tempat keja dulu kan,sikit lagi nak sampai...Memang nasib badan lar hari nie..Terpaksa la saya tumpang letak motor kat kedai tepi jalan pastu jalan kaki cari kedai yang jual minyak petrol..Punya la susah nak cari kedai yang ada pun satu jer dalam kawasan perumahan.Biasa la kawasan kampung nak pegi isi kat petrol pump punya la jauh kat dalam bandar...Maka berjalan kaki la saya dengan penuh harapan,,dan sangat berharap..Tapi sekali lagi malang bila kedai tue tutup..ishhhh..

Walaupun malang tapi masih lagi bernasib baik ada jugak kawan yang sudi membantu datang bawak minyak motor..Terima kaser yer Nur Aesyah sebab sudi tolong akak..heheh..Akhirnya sampi jugak kat tempat kerja walaupun lambat..Minta maaf yer boss..heheh

Gmbr yg tiada kaitan sekadar tatapan mata..hehe           




0 ulasan:

Post a Comment