Sinar Kasih

"Mencari-cari di mana munculnya Sinaran Kasih itu"

28 January 2011

Untuk Yang Ke Sekian Kalinya

Hari ke 3 dalam dunia blogger....Smkn byk yg d pelajari..Itu la org ckp x slh m'pelajari s'suatu yg bru aslkn ia b'guna kpd kita..Akhirnya kta jga yg m'dpt faedah dan p'getahuan drpd apa yg kita plajari....Apa yang di plajari itu akn mjd ilmu yg amat b'mkna...Dan ilmu itu bila di kongsi adlh lbh baik bukan??

Tiada apa yg ingin d kongsikn pda pda ari ni,,juz m'luangkn msa m'lawat blog2 rakan...baca apa yg d post dan ambl iktibar drpd apa yg d sampaikn oleh mreka....Lain benar  tajuk posting ngan aku tlis ni nie..ntah apa2 kan??biasa la manusia bgtu kdg2 t'umbang ambing tanpa arah tujuan...Aku pn tgh t'umbang ambing la jgk nie...
Msh lg m'mikirkn p'jalanan hidup ini..Ke mana arah tujuannyer....~~~~~???Ternyata perjalanan hidup ini pjg..Ia bermula dengan sebuah kelahiran dan berakhir dgn sebuah kematian..Bila tiba wktu itu maka tamatlah perjalanan hidup kita...Dalam hidup ini penuh dengan dugaan dan cabaran..Setiap manusia untung nasibnya berbeza2.... Aku yg msh lgi dlm p'nantian yg tdk tau mane p'hujungnya penantian ini...Namun ku tetap trus menanti tanpa rasa jemu....B'sabar lah mjd kunciku!!!!!!..=)

Sekian dulu la utk kali ini...Bila ada msa free kan ku singgah lg di dunia blogger ini....(+_+)...
Slm pnuh kesejahteraan dariku,,,,,,,(^_^)

2 ulasan:

Selamat dtg ke dunia blogger~ Moga diberi kekuatan utk siti utk update blog selalu ye :D
 
salam...

selamat datang ke dunia blogger..

**saya folo ur blog...***3
 

Post a Comment